HANDELSBETINGELSER
Generelle virksomhedsoplysninger
FAMOBA ApS
CVR. nr. 32277594
Etableret 2018
ABONNEMENT:
Abonnement
Abonnementet på Famoba.dk faktureres løbende 1 måned af gangen og fornyes automatisk indtil opsigelse, hvorved abonnementet slutter efter den igangværende betalte måneds udløb. Du vil modtage en notifikationsmail når dit abonnement er fornyet.
Levering
Abonnementsydelsen leveres elektronisk, når ordren er gennemført og betalingen er godkendt. Bindingsperioden er som udgangspunkt løbende måned fra købsdatoen. Specielle tilbud refunderes ikke i forhold til bindingsperiode, Dvs. flere måneders introtilbud, kan opsiges dagen efter, men abonnementet vil køre perioden ud.
Betaling
Betaling kan foretages med betalingskort, herunder Dankort, VISA, VISA Electron, Master Card, Master Card Debet, Maestro, eDankort.
Betaling sker straks at købet er godkendt. Så snart beløbet er trukket, åbnes der for medlemskabet. Der tages forholdsregler for specielle promoveringer og tilbud hvor beløbet først trækkes ved tilbuddets udgang. F.eks. ved x måneds gratis medlemskab, trækkes beløbet først når den efterfølgende normale måned aktiveres.
Opsigelse
Abonnementet kan opsiges med dags varsel inden abonnementet fornyes automatisk pr. løbende måned. Efter fornyelse kan abonnementet opsiges inden den kommende fornyelse.
Særlige vilkår
I tilfælde af at det ikke er muligt at hæve penge fra det benyttede betalingskort i løbet af abonnementsperioden, vil abonnenten modtage mail herom af famobas betalingsformidler Stripe.
Såfremt betalingen herefter ikke gennemføres, vil abonnementet ophøre med almindelig varsel og der vil blive sendt opkrævning. Der kan forekomme yderligere gebyr ved dette.
Hvis du fortryder dit køb
Online abonnementet kan ikke fortrydes, men kan opsiges med det samme med gældende opsigelsesvarsel som under generelle handelsbetingelser.
Hvis der er noget galt med abonnementet/medlemskabet kan du kontakte os direkte via vores supportchat via www.famoba.dk
KURSER OG RÅDGIVNING
Ved booking af kurser, foredrag og rådgivning hos famoba ApS, indgår du en aftale om straksbetaling udover dit normalt abonnement hvis dette er gældende. Kurser og rådgivning er også muligt uden et abonnement hos famoba ApS.
Ved straksbetaling gennemføres en booking som giver dig adgang til en specifik ydelse hos famoba ApS.
Som kunde kan du nemt ændre eller aflyse din online videosession hos famoba. Vi har aktive links i emailbekræftelsen som sendes automatisk til dig efter betaling via Stripe.
Aflysning og returret
- I tilfælde af kunden udebliver uden varsel, frafalder returret af sessionen og betaling.
- Fristen for aflysning med fuld returret er sat til 24 timer.
- Ombookes inden 24 timer før sessionen kan dette gøres uden yderligere omkostninger.
- Udebliver konsulenten fra sit møde uden varsel, tilbydes kunden en ny tid samt en rabatkode til en ny session på 50% af det fulde beløb.
- Konsulenten kan aflyse eller ombooke med 4 timers varsel. Aflyses tiden helt, tilbagebetales beløbet, med mindre kunden ønsker at booke en anden konsulent i stedet.
GENERELT:
Købelovens mangelsregler
Såfremt du ikke har fået leveret den service, som du er berettiget til ud fra produktets beskrivelse, vil du kunne opnå kompensation i form af refundering/delvis refundering af abonnementets beløb, eller gratis forlængelse af abonnementsperioden efter eget valg. Kompensationen vil svare til den periode, hvor abonnementet ikke har opfyldt betingelserne.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Ved gyldig reklamation af abonnement, kan den indeværende måned tilbagebetales. Accepterer du en fornyelse af abonnement pr. måned, godkender du også at produktet godkendes for din (købers) side. Eksempelvis: Du tilmelder dig d.10 og er aktiv indtil dette fornyes igen d.10 måneden efter. Derefter fortryder du købet grundet en gyldig reklamation. Du kan få refunderet den aktive måned du er medlem i, og ikke måneden før dette.
Vi har brug for følgende information, hvis du skal reklamerer:
- Beskrivelse af problemet. Vedlæg gerne evt. bilag.
- Perioden for problemet.
- Dit navn og mailadresse.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, kan du kontakte os direkte via vores support chat via www.famoba.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du kan klage til forbrugerklagenævnet ved at klage online på www.forbrug.dk/Dineklagemuligheder. Du kan desuden rette henvendelse pr. mail eller tlf. til: Konkurrence- og forbrugerstyrrelsen Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby mail: kfst@kfst.dk tlf. 41715000.